Jumat, 08 Juni 2012

[ POETRY ] Aku


Aku




Jika aku belajar menyusuri pantai.

Ku selalu berdoa tiada ombak yang menghantam.

Menilai hati, memulai pekerjaan dibawah penjajahan,

Diatas kemunafikan, di tengah kegagalan


           
           
Terkesima disebuah pertunjukkan.

Aku diambang kegagalan penuh semboyan penderitaan.

Jika kubersandar di cacing hati atau pun berpayung di

Jamur Merang.Tiada satupun yang berguna.




Derita, hina, duka

Semboyan bermandi air mata.

Cita-citaku hancur entah kemana.

Dunia bagaikan bui yang mengurungku di dalam penderitaan.

Tiada satu orang pun yg tau tentang diriku?

Aku hanya korban dari barang haram yang seharus nya tidak pernah ada di 

dunia yang fana ini

Aku sang korban barang kemunafikan





Untuk pederita narkoba

0 comments:

Posting Komentar